Thursday, July 1, 2010

How to Say I LOVE YOU and some Courtship Lines

Hi! How's the weather today? Is it rainy or sunny? in Visayan you can say that in "Uy! Kumusta atong panahon karon? Ulan ulan ba or Init?

Nah.. What a lame introduction. Anyway, straight to the point! Our topic for today is How to Say I LOVE YOU in Visayan Language and similar things about Courtship.


How to say:

1. I love you - Gihigugma ko ikaw.
-Gimahal ko ikaw.

2. You're very dear to me - Pinalangga ko ikaw.
-Pinangga ko ikaw.

3. I can't leave without you - Dili ko mabuhi kung wala ka sa akong kinabuhi.

4. Please don't leave me - Palihog ayaw ko biya-e.

5. I miss you - Gimingaw ako kanimo.
-Gimingaw nako nimo.

6. I love you so much - Gihigugma tika pag ayo.
-Gimahal ko ikaw pag ayo.

7. I Miss you so much - Gimingaw na kaayo ko kanimo.
-Gimingaw na ako nimo pag ayo.

8. Always think of me wherever you go - Hinumdumi ako kanunay basin asa ka man padulong.
-Hunahunaa ako kanunay asa ka man mapadpad na dapit.

9. Don't forget me, I'm always here for you - Ayaw kalimot na ako ani-a lamang kanunay sa imo.
-Hikalimti ayaw nga ako kanunay nga anaa ka nimo.

10. Thank you for accepting me for what I am - Salamat ug gidawat ko nimo sa pagka-ako.


Conversational:

Example 1:

You want to tell your lover how much you love her. This is how you say it.
" Kabalo ba ka nga gihigugma taka pag ayo?" - Do you know that I have loved you so much?

Example 2:

I can't live without you my love . This is how you say it.
" Dili ko mabuhi kung wala ka akong pinangga. " - I can't live without you my love.

Note: Pinangga means My love.

Example 3:

For the time we've spent together, I think I have fallen in love with you. This is how you say it.
" Sa panahon nga nag uban ta, murag nahulog na akong kasing kasing kanimo."

Note: Kasing-kasing means Heart.

Example 4:

I need your love. Please don't hurt me and leave me. This is how you say it.
" Ang imong gugma gikinahanglan nako busa akong gihangyo kanimo ayaw intawon ako biya-e ug ayaw intawon pasakiti ang akong kasingkasing.

Example 5:

MARRIAGE PROPOSAL - Different way of Saying it in Visayan Language.

I can't wait any longer, I want to spend my lifetime with you. Will you Marry me?. This is how you say it.
"Dili nako makahulat pa ug dugay, Kay sa tibuok kong kinabuhi gusto ko na mag uban na ta. Unta musugot ka na magminyo na ta."

I can't hold on to this any longer, I don't want to be alone with my entire life. Will you accept to marry me?
" Dili nako magpadugay dugay pa, Dili nako gusto mag inusara sa tibuok kong kinabuhi. Dawaton mo ba kining hangyo ko na magminyo na ta?

I'm hoping you will accept this marriage proposal of mine.This is how you say it.

" Akong gihangyo kanimo na imong dawaton kini akong pagpangasawa kanimo."


Gosh! It's getting complicated right? I'm having difficulty also in translating it since I'm not used of using Visayan language when in terms of love and courtship.
New generations like me, rarely use these lines anymore but it's an A plus if you know how to speak these love words to your lover.

6 comments:

  1. I'm glad there is someone willing to teach visyan I have learned some from you. I like the videos best so I know how they are supposed to sound. I hope you keep making them. Salamat amping perme :(

    ReplyDelete
  2. Man you did good. Thanks a lot it helps me

    ReplyDelete
  3. thank you so much for trying to help us understand the visayan language

    ReplyDelete
  4. I will make new videos promise guys!! Just keep spreading the word to this blog. Love ya!!!

    ReplyDelete
  5. Pagkahuman sa 5 ka tuig sa kaminyoon uban sa akong bana nga adunay 2 ka mga anak, ang akong bana nagsugod sa paglihok nga katingad-an ug nakig-uban sa uban nga mga babaye ug gipakita kanako ang bugnaw nga gugma, sa daghang mga higayon nga gihulga niya nga diborsyohan ako kung mangahas ako sa pagpangutana kaniya bahin sa iyang relasyon sa ubang mga babaye, ako bug-os nga nasamok ug naglibog hangtod gisultihan ako sa usa ka akong una nga higala bahin sa usa ka spell caster sa internet nga gitawag Dr.Wealthy nga nagtabang sa mga tawo nga adunay problema sa relasyon sa kaminyoon pinaagi sa mga gahum sa mga spelling sa gugma, sa sinugdanan nagduhaduha ako kung adunay ingon nga butang apan nakadesisyon aron masulayan kini, sa diha nga ako nakigkita kaniya, gitabangan niya ako sa paghulog sa usa ka gugma sa spell ug sa sulod sa 48 oras nga ang akong bana nagbalik sa akon ug nagsugod sa pagpangayo pasaylo, karon siya mihunong na sa paggawas uban sa ubang mga kababayen-an ug iyang kauban nako alang sa maayo ug alang sa tinuod . Pakig-angot sa maayo kaayo nga caster sa pagmahal sa gugma alang sa imong relasyon o problema sa kaminyoon nga masulbad karon pinaagi sa: wealthylovespell@gmail.com o direkta nga WhatsApp: +2348105150446.

    ReplyDelete
  6. "Usahay ipadala nalang nato og ATIK para ang dughan dili MAGSAKIT."
    - Gwym -

    ReplyDelete